5 Nov '11 text penting dkt status fb Syafiq Elf ♥

22 May 2011

Happy Birthday Aida `n Yuyu Zulaikha

Assalamualaikum .. Annyonghaseyo


Hye Everyone! Macam mana dengan exam mid-year korang? Minggu depan exam paling sukar bagi syafiq `n kawan2 syafiq kerana kitaorang akan menghadapi paper Sejarah, Perdagangan `n Biology. Anio~~ Memang tak tidur malam la syafiq jawabnya (keok jeong) Walaupun busy dengan Spm, syafiq still lagi follow artis2 kpop seperti Super Junior, Snsd, 2pm, Beast, 4Minute, ShiNEE `n Big Bang. I want go to Seoul immediately `n meet with them especially with Soo Young (Snsd) `n Hyuna (4Minute)


"Happy Birthday `n  Saengil Chukahaeyo" to Aida `n Yuyu Zulaikha. Yezz ! Korang dah semakin tua dah (same with me T_T) Hope this year will make you grow smarter than before `n be a bit maturated even you are still young k. Always happy in your life `n may ALLAH bless you. Ini screen take picture blog diaorang :




Ok2, syafiq mengaku syafiq memang rapat dengan aida as Best Friend (Muka merah,blushing here) Aida seorang yang sangat meminati Kpop, pandai jaga hati kawan2nya, sometimes shy, cantik, like your smile `n syafiq suka tengok mata dia yang ala2 panda . Aida, jangan marah2 k nanti cepat tua . Hehe .. Tentang Akk Yuyu Zulaikha ini, syafiq tak berapa rapat sangat dengan akk ini, dia kan Blogger Terhebat macam Akk Hanis Zalikha so syafiq malu sikit nak tegur2 dia . Hehe .. 

Syafiq tengok blog masing2 sudah mula berubah wajah termasuk blog Akk Korea ini^_^

Annyeong~




18 May 2011

Hanis Zalikha, Izara Aishah `n Syafiq In Magazine REMAJA

Assalamualaikum .. Annyonghaseyo

Hye Everyone! How are you doing? I`m okay,Alhamdulillah. Dah lama syafiq x merepek-kerepek di blog ini kan? Sorry syafiq still exam at this time, next week baru habis `n terus Merdeka. Yezz ! (Lepas cuti ada trial exam utk Spm T_T) Tahun ini asyik fikir study, study `n study. Owhz yea, entry kali ini syafiq tak nak taip panjang2 sebab korang bukan baca sampai habispun kalau syafiq taip entry panjang2. Hehe .. Syafiq mahu minta maaf yea dekat anda semua jika sebelum ini syafiq ada buat salah dengan korang. Kadang-kadang kita tak perasan yang setiap perlakuan yang kita lakukan, setiap percakapan yang kita cuba untuk sampaikan mungkin boleh menyakiti dan membuat orang di sekeliling kita terasa. Ya Allah , bantu dan permudahkanlah jalanku.


Semalam syafiq pergi Alamanda,Putrajaya semata-mata mahu cari majalah REMAJA keluaran 15 Mei 2011. Dekat selangor keluaran majalah memang lambat 3 hari berbanding di Putrajaya. Ok, first syafiq terkejut sebab front page iaitu Hanis Zalikha (Blogger Terhebat Di Malaysia) `n Izara Aishah (Finalis Dewi Remaja). Second, betul ke blog syafiq masuk bahagian Blogspot? Yup, rupanya betul la cakap kawan syafiq si kurus nie . Hehe .. Ini dia blog syafiq : 

Taddaaaaa !!



Terharunya, akhirnya impian syafiq untuk untuk masuk majalah telah tercapai . Alhamdulillah `n bersyukur sangat2 . Pengalaman berharga yang susah hendak didapati kalau tidak bermula dari bawah (Copy ayat Akk Izara Aishah) Thanx to Akk Ju.Munira kerana beri peluang kepada syafiq untuk memperkenalkan diri syafiq di dalam majalah (Macam ayat tadika) At the same time, korang jangan lupa dapatkan majalah Remaja keluaran terbaru 15 Mei 2011. Tentu korang tak akan menyesal sebab korang bukan sahaja dapat membaca story2 tentang Akk Hanis Zalikha `n Akk Izara Aishah malahan korang juga dapat lihat gambar2 comel diaorang dalam majalah ini . So Sweet Sister . Banyak fesyen2 terbaru disiarkan. Jangan lepaskan peluang.


Ahad ini birthday budak blog terhebat di Malaysia ini . Iaitu blog Akk Yuyu Zulaikha `n Adk Aida. Korang x kenal ? (Ish2, memang ketinggalan zaman betul la) InsyaAllah, kalau free syafiq buat entry tentang birthday korang k. Semoga kita berjumpa lagi di entry akan datang.
Annyeong~